• Olympia in voorjaarseditie magazine Rabobank

    |
    • 0
  • In de vandaag verschenen voorjaarseditie van het magazine Rabo & Co van Rabobank Hollandse IJssel een mooi artikel over Olympia. Het accent van het artikel, met een tijdspanne van 14 jaar, ligt op de saamhorigheid waardoor een krachtinspanning kon worden geleverd voor verduurzaming van de accommodatie.

    Hoe zat het ook al weer 14 jaar terug?

    Het is februari 2007 als de Algemene Leden Vergadering van Olympia het beleidsplan “De Nieuwe Koers” vaststelt. Een enquête in 2006 aan alle leden gaat hieraan vooraf. Het beleidsplan is een antwoord op de zorgen en aandachtspunten uit de enquête. Een nieuw 9 koppig bestuur gaat aan het werk.

    Het zijn ambitieuze plannen rond o.a. vergroten van:

    • plezier en respect (gedrag)
    • kasstroom (commercie en projecten)
    • betrokkenheid van leden (vrijwilligersinzet)
    • aanbod extra activiteiten voor leden (o.a. evenementen)
    • kwaliteit (jeugd)voetbal
    • kwaliteit van de accommodatie (o.m. achterstallig onderhoud aanpakken)

    Alles hangt natuurlijk met elkaar samen. Wat nu in 2021 soms als heel gewoon wordt ervaren ‘een breed verzorgd aanbod van activiteiten en evenementen op een prachtige goed onderhouden accommodatie bij een gezonde club’ was in 2007 een stip op de horizon. We kunnen super trots zijn op het resultaat van alle inspanningen sindsdien!

    In het artikel van het voorjaarsmagazine 2021 Rabo & Co van de Rabobank aandacht voor die inspanningen en (duurzame) investeringen, die de afgelopen 14 jaar zijn gedaan.