Beste Olympianen,
Zaterdag 9 mei belooft een prachtige en mogelijk historische dag te worden voor onze club. We vinden het fantastisch om te zien hoeveel supporters, jeugdspelers en leden van plan zijn om ons eerste elftal te komen aanmoedigen richting het kampioenschap. We hopen dan ook dat er zoveel mogelijk Olympianen aanwezig zijn om onze mannen naar de overwinning te steunen! 🔴⚫
Samen willen we er een geweldige en veilige middag van maken. Daarom willen we namens het bestuur nogmaals benadrukken dat vuurwerk, fakkels en ander pyrotechnisch materiaal op en rondom het sportpark niet zijn toegestaan. We rekenen op ieders medewerking zodat we samen op een positieve manier kunnen genieten van deze bijzondere dag.
Kom in het rood-zwart, neem je enthousiasme mee en zorg samen met ons voor een geweldige sfeer langs de lijn!
Samen maken we er een onvergetelijke dag van op een veilige en sportieve manier!
Namens het bestuur,
GCFC Olympia